Identyfikacja wizualna

Symbol, marka, znak utożsamiany z daną dziedziną, pełniący swoją funkcję wyróżniającą się spośród chaosu innych symboli nie powinien być przypadkowy. Kluczowym elementem w podejściu do całości projektu jest indywidualna ocena przodujących wartości biznesu oraz szersza analiza. Ukierunkowanie stylu, sprecyzowanie grupy docelowej, dobór kolorystyki uzasadniają wstępne, kreatywne szkice. Dopiero po tym etapie możliwy jest dalszy rozwój wizji, której rezultatem będzie zamierzony efekt.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA spójny wizerunek firmy, jej wizytówka, etykieta formalna jakże fundamentalna i niezastąpiona przy prezentacji produktu.

Florence design logo and graphic materials for the Foundation the Promotion of Digitization and Development of Care Standards. The concept of the sign inspired by Florence Nightingale, the creator modern nursing, social activist, also known as the “Lady with the Lamp”.

Projekt logo nawiązującego do heraldyki dla Collegium Prometricum.

Wykreowane tła, motywy, grafiki powiązane tematyczne z daną dziedziną firmy – projekt logo RODONET – przykładowe realizacje.

Projekt graficzny logo AI MBA – opcje.

Identyfikacja wizualna serii wydawniczej, projekt segregatora oraz gadżet reklamowy.

Projekty graficzne identyfikacji wizualnej dla przedszkola Ptasie Radio – logo, animacja i ilustracje.

1. Identyfikacja WIZUALNA

2. KSIĄŻKI skład

3. Kreacje GRAFICZNE

4. WEB Projekty

Business Graphics

Copyright © 2023 All Rights Reserved CATHERINE PREYSS