Identyfikacja wizualna
Symbol, znak lub marka utożsamiana z daną dziedziną, spełniająca swoją funkcję i wyróżniająca się z chaosu innych symboli, nie powinna być przypadkowa. Kluczowym elementem w podejściu do całego projektu jest indywidualna ocena wiodących wartości biznesowych i szersza analiza. Wytyczenie stylu, określenie grupy docelowej i dobór kolorów uzasadniają wstępne, kreatywne szkice. Dopiero po tym etapie możliwe jest dalsze rozwijanie wizji, która przyniesie zamierzony efekt.
IDENTYFIKACJA WIZUALNA – spójny wizerunek firmy, formalna etykieta, niezastąpiona podczas prezentacji.

LIFT IT UP – projekt logo dla indywidualnego trenera personalnego, identyfikacja wizualna gadżetów reklamowych.

Projekt logo FLORENCJA i projekt graficzny materiałów dla Fundacji Promocji Digitalizacji i Rozwoju Standardów Opieki. Koncepcja znaku została zainspirowana postacią Florence Nightingale, twórczyni nowoczesnego pielęgniarstwa i działaczki społecznej, zwanej również „Damą z Lampą”.
The concept of the sign was inspired by Florence Nightingale, the creator of modern nursing and a social activist, who was also called “The Lady with the Lamp”.

Projekt logo nawiązującego do heraldyki dla Collegium Prometricum.

Rodonet – projekt logo oraz identyfikacja wizualna okładek książek i segregatora..

Projekt graficzny logo dla AI MBA – opcje. Identyfikacja wizualna serii książek, projekt segregatora i gadżetu reklamowego.

Identyfikacja wizualna serii wydawniczej, projekt segregatora oraz gadżet reklamowy.

Projekty graficzne identyfikacji wizualnej przedszkoli Bird Radio – logo, animacja i ilustracje.