Unikalny Projekt Twojej Marki

Identyfikacja wizualna

Symbol, marka, znak utożsamiany z daną dziedziną, pełniący swoją funkcję wyróżniającą się spośród chaosu innych symboli nie powinien być przypadkowy. Kluczowym elementem w podejściu do całości projektu jest indywidualna ocena przodujących wartości biznesu oraz szersza analiza. Ukierunkowanie stylu, sprecyzowanie grupy docelowej, dobór kolorystyki uzasadniają wstępne, kreatywne szkice. Dopiero po tym etapie możliwy jest dalszy rozwój wizji, której rezultatem będzie zamierzony efekt.

IDENTYFIKACJA WIZUALNA spójny wizerunek firmy, jej wizytówka, etykieta formalna jakże fundamentalna i niezastąpiona przy prezentacji produktu.

Florence – design de logo et des matériels graphique pour la Fondation de la Promotion of Digitization and Development of Care StandardsLe concept de l'enseigne a été inspiré par Florence Nightingale, créatrice d'infirmières modernes, militante sociale, également connue sous le nom de « Dame à la lampe ».

Projekt logo nawiązującego do heraldyki dla Collegium Prometricum.

Wykreowane tła, motywy, grafiki powiązane tematyczne z daną dziedziną firmy – projekt logo RODONET – przykładowe realizacje.

Projekt graficzny logo AI MBA – opcje.

Identyfikacja wizualna serii wydawniczej, projekt segregatora oraz gadżet reklamowy.

Projekty graficzne identyfikacji wizualnej dla przedszkola Ptasie Radio – logo, animacja i ilustracje.

1. Identyfikacja WIZUALNA

2. KSIĄŻKI skład

3. Kreacje GRAFICZNE

4. WEB Projekty

Création d'entreprise

Copyright © 2023 All Rights Reserved CATHERINE PREYSS